Gosh!

Herregud, har tittat igenom gamla fotoalbum. Hur har man sett ut egentligen? Mina balkort, shit, var ju lite av en knubbsäl där. Och när jag var super blond. Ojojoj! Stod acab över hela ena fotoalbumet, vilket åsikter man har haft. Inte lika hatiskt längre, tur är väl det. Men det var kul att se, har glömt bort det totalt, många kort vill jag bara slänga eller bränna upp, men fan det är väl kul att ha senare i livet.

Vilade bort en stor del av eftermiddagen, men kan inte påstå att jag blivit något bättre.
Blev ingen thai mat, jag orkade inte gå ut igen. Tog på krafterna att bara gå till steens och jag hämtade även ut mina doftljus som hade kommit.

Ska väl ta och fortsätta se på någon film som man redan sett, men har inget annat för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0