Dickheads..

Fortfarande lika jäkla förkyld och hostig. Men jag har nog bestämt mig för att jobba imorn, enbart för pengarnas skull. Känns egentligen fel för jag borde vara hemma.

E´s cykel verkar blivit stulen, träffade även på en granne som också blivit av med sin. Vad är det för fel på folk, så jäkla mycket kostar inte en cykel. Du hittar säkert någon på blocket för bara några hundra. Idioter..
Och E använder sin cykel så sällan, men när han idag väl behövde den så var den snodd, känner mig lite elak som inte lånade ut min, men jag vill inte gå till jobbet imorn. Men han hann med allt som skulle göras ändå. Så inatt får jag sova ensam. Så tomt att sova ensam.

Ska äta lite, har inte ätit något ännu. Får bli lite soppa till lunch, ikväll blir det THAImat :D Ovanligt va?

Updt:

Ringde precis jobbet, berättade att jag inte vet nu om jag klarar jobba imorn, för som jag känner mig i detta NU så klarar jag det inte. Får hög puls av minsta röresle. Men det fanns iaf någon som kunde jobba om jag skulle stanna hemma och det känns ju bra. Men nu ska jag vila en stund...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0