Dag 2, 13 dagar kvar

Dag 2 på bantning och 13 dagar kvar till flytt..
Efter jobb så stack jag till jysk och coop på lite shopping. På jysk blev det nya påslakan från georgio armani, badhanddukar och vanliga handdukar och sen 2 kuddfodral.
På coop blev det en massa kalorisnåla maträtter :) Är för jäkla lat för att ställa mig och laga mat. Och sen kostar en portion ca 27:- så det är inte så farligt. Och det är lättare att hålla koll på kalorierna när dom står på förpackningen, de ligger mellan 3-400 kcal. Lagom om jag vill gå ner 1 kg i veckan tror jag.

Spöregna när jag cykla hem så jag var ju lagom frusen när jag kom hem och är det forfarande.
Det är verkligen höst nu.

Mina efterlängtade avsnitt börjar trilla in nu, Gossip girl och 90210 har kommit idag men har bara hunnit med gossip. Imorn kommer OTH, ska bli spännade och se vad som händer, Haley gravid och hennes syster skjuten? Ohhh!

Fick en väldigt trevlig räkning igår från våran nya förening, vi behöver inte betala någon hyra för november,december :D

Nehepp ska lägga mig och bli varm under täcket en stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0