Blött

Vilken jäkla otur vi kan ha, vi är väldigt väldigt sällan ute och gör något i västerås, så när vi väl bestämt oss för att idag att kolla på cross så ska det givetvis SPÖregna, vi såg de första två tävlingarna sen var jag blöt om fötter och frös rejält. Missade alltså troligen det roligaste med crossen. Imorn är väl finalen, får väl se vad det är för väder och om vi har någon lust. Tycker det verkar kul att köra men jag är nog för vek för det :)

E fick köra hem mig efter crossen, dom skulle väl käka på pizza hut men jag försöker hålla mig nyttig. Så för mig blev det köttfärssås och sallad.
Pluggade teori en stund men ska nog packa lite istället. Kvällen är lång och jag tror jag blir hemma, så jag kan läsa lite sen igen.

Imorn är det val, tänker rösta för första gången, wow! Min röst går nog till moderaterna, Mona Sahlin gillar jag bara inte och sen vill jag behålla mina pengar och inte ge dom till andra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0