25 år idag.

Fy tjyven. 25 år idag, låter så mycket äldre än 24. Känns som folk tror mer om en när man är 25, jag menar att folk frågar om man har barn, gift eller förlovad. Nej nej nej är mitt svar på det :)
Men jag har haft en toppen födelsedag. Om vi räknar bort jobbet förstås, man ska inte behöva jobba på sin födelsedag..
Dagen började med att E väckte mig med tårta,sång och presenter. Fick två jättefina armband, ett fint halsband, de sakerna var från Våga. Och sen fick jag en fin sjal också. Min "man" har en bra smak.

Sen när han kom hem från jobb så fick jag fina rosor. Ja jag har allt tur i kärlek. Sen har vi varit ute och ätit på Di Spagna, tog en plankstek och jag blev mätt(!!!) Tack ännu en gång älskling.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ikväll har jag beställt  massage ;)

Imorn får vi besök av E´s mamma. Måste hem och städa snabbt det som går direkt efter jobb. Onsdag är det tidig körning, redan 07.40, jag tänker åka raka vägen hem och sova vidare några timmar.


Tack alla ni som kommit ihåg mig idag :) (Vilken tur facebook finns ;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0