24.e sept

Har försökt att plocka undan och dammsuga lite här hemma, men de är förbannat svårt när det är saker överallt.
Pratade med mamma och håller med henne om att det är synd att vi inte flyttar nu ihelgen, då hade dom kunnat hjälpa till. För jag är inte speciellt stark så jag vet inte hur mina muskler ska växa till måndag för att orka bära soffa,säng, byrå ggr 2, tv,tvbänk plus lite andra saker. Det var alltså det som var tyngst. Hade det funnits en hiss här så hade det inte varit några problem, men gå i trappor med svintunga saker kan bli svårt. Aja men det ska nog gå ändå. PUHHH! Känns jobbigt att bara tänka på det. Vi har en enda kartong kvar, E skulle väl hämta fler imorn, för det finns fortfarande massor att packa, det är mer än man tror och nu börjar det närma sig. Jag ska försöka plocka isär sängen redan ikväll, om det inte är för tungt.

Räkningar betalda, borde inte gnälla för mycket på hur lite pengar jag har kvar, jag får bara försöka att just denna månaden inte lägga pengarna på kläder (SVÅÅÅÅRT), ska pengarna läggas på något så ska det bli på saker till lägenheten.

Nehe ska börja förbereda sallad till tacos, E är på after work, så jag ska titta på idol och äta tacos :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0