Snodd av Anna :)

Du heter: Lina Johansson 

Smeknamn: Inget..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sonja Alden- Endel är vackra när de dör

Beroende av: Kärleken

Vad tror folk om dig? Ingen aning


Stämmer det? No clue

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Vet faktiskt inte..

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja för ofta kanske..

Var bor du? Östra Hamnen

Trivs du där? Super

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Oftast Hej de är Lina

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: En hel del

Antal timmar sömn inatt: Hm, ledig, så ca 10 timmar sammanlagt?

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Kommer alltid i tid, om inte E är med, då blir vi oftast sena.. Och dom kallar oss tjejer sega?

Hur känner du dig nu: Glad!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Brukar kalla dom för häxor, inget jag gillar..

Vad saknar du: Endel i Vetlanda

Hade du en bra kväll igår: Ja

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 2

Är du blyg?: Ja till en början är jag nog det.. Sägs det..

Sysslar du med någon idrott: Nej jag tittar bara på...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmm nja inte kärlek kanske.. Andra ögonkastet kanske ;)

Har du spytt offentligt: Ja

Är du nöjd med ditt liv: Både ja och nej.. Det blev inte riktigt som jag trott

Är du bortskämd: Jag tycker inte det.

Vad gör du i morgon: Sover länge, betsar barbord..

Vad är det värsta du vet?: Vad svårt, men det är nog att ha mamma och pappa så jäkla långt bort..

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja dom som finns kvar tycker jag är bra vänner.. Det visar sig tydligen vilka som är riktiga vänner när man flyttar...

Vad är det finaste du fått?: Fått massor av fina saker..

En speciell dag du minns: 17.e okt 05

Du samlar på: Inget

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

När grät du senast: Minns faktiskt inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Göra mig av med ett av lånen, resa med nära och kära, köpa massor med saker till lägenheten, bil och en jäkla massa kläder, räcker pengarna till?

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk?: Haha nej, jag lyssnar bäst

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola Zero eller Pepsi Max

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Väldigt sällan



Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Kul lista.

2010-10-22 @ 06:28:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0