Sick And Tierd

Usch, jag tycker det börjar bli riktigt jobbigt att gå till jobbet. Jag orkar fasen inte längre, jag behöver ett nytt jobb nu för min egen skull. Det är ju tur att det finns så bra arbetskamrater iaf. Vet faktiskt inte varför jag har blivit så trött på det, har varit det fram och tillbaka länge, men nu orkar jag inte mer. Jag behöver komma till något nytt, där jag lär mig nya saker och inte samma sak dag in och ut. Jag hade sån stor lust att gå och säga upp mig idag, men det är ju inget jag kommer göra, jag kommer heller inte hålla på att sjukanmäla mig för jag inte trivs längre. Så fungerar inte jag.

Annars idag har vi varit iväg på en storhandling. Vi ska försöka att bara handla varannan vecka nu, och inte en jäkla massa småhandling som till slut blir en massa pengar. Åkte först förbi ÖB och köpte shampoo,balsam, tvätt och sköljmedel, duschcreme, ja sånt som är en hel del billigare än det är på t.ex maxi.

Imorn måste jag ner på stan och köpa nytt puder, jag ska INTE gå in i några klädaffärer alls har jag tänkt mig. Jag behöver fan inga kläder just nu. Eller jo jag ska inte gå naken förstås, behöver bara inte några nya. Ska även köpa present till pappa. Nästan hemskt att gå på stan UTAN att gå in i klädaffärer. Men det får isf vänta till slutet av månaden, då ser jag om jag har råd..

Ledig imorn alltså, det är bara de inköpen och sen MÅSTE jag plugga teori.. Får fan tejpa fast ögonen i boken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0