På väg..

Sådär, då var det iväg skickat, nu är det inte bara tomt snack. Jag har sökt nytt jobb. Och jag hoppas så jäkla mycket på att jag får det.

I de sista frågorna fanns frågan om man kunde tänka sig att jobba utomlands, för mig har det aldrig varit intressant att jobba utomlands, att jobba i västerås är stort nog för mig. Men det är tydligen något man måste ifrågosätta? Skulle E söka jobb och få jobb utomlands så är det en självklarhet för mig att flytta tillbaka till Vetlanda, för här har jag inget mer än han. Ja inte som jag skulle stanna för iaf. Jag skulle ta tjänstledigt under den tiden och jobba hemma istället. Inget konstigt med det. Vad skulle jag göra här i vi säger 6 månader? Gräva ner mig i en grop? Det är nog det som skulle hända..

Aja jag ska försöka att inte ha för höga förhoppningar på det jobbet.

Hämtade ut batteriet till min gamla dator, och datorn fungerar nu om man har laddarn i, men det laddar inte, så jag har fan inte en aning om hur jag ska göra. Jag lägger inte ett öre till på den datorn. Jag har enbart förlorat på den om jag inte får den såld. För datorn funkar utmärkt, det är bara något till batteriet som inte sköter sig som det ska..
Men jag slänger väl ut den på blocket och ser om någon snäll jäkel vill köpa den..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0