Mobil

Skrev igår att E kikade på ny mobil, fick bli att även jag köpte en. Månadskostnaden kommer inte bli så mycket mer än vad jag har nu. Jag har haft tele2 kompis mest för att E har det, då messar och ringer vi så gott som varandra gratis. Så nu när han ändå bytte så bytte jag också, härmapa.. Jag alltså.
En sony ericsson xmini eller vad den nu heter, skit bra som de verkar nu. Surfa på nätet utan att det kostar något extra, eller jo klart de kostar, men för en viss summa varje månad så kan jag surfa hur mycket jag vill.. Behövs verkligen datorn längre? Mest för att se mina serier..

Vi var och beställde tapeter också idag, nu blire en hel svart, men lite småhäftig.
Köpte även present till pappa, slog in det i färger som ska ingå i hans andra present, men om han kommer fatta det vettifan..
Imorn ska jag göra tårta, lär väl gå upp i bra tid OM något går helt åt skogen..

Nehe ska snart lägga mig i sängen, fortsätter väl surfa där. Skönt med spotify i mobilen nu iaf :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0