Jojo?

Guu så skönt det var med sovmorgon, vaknade som vanligt av E´s larm. Men somnade gott om sen.
Jag har faktiskt inte gjort så värst mycket idag. Tvättat och cyklat till färgaffären och köpt en pensel, ja det var väl min dag..

Tror jag ska börja igång med det nyttiga någon vecka igen, jag är nog lite av en jojo bantare, fast för mig handlar det bara om att jag går upp 1 kg så går jag ner det igen, sen är jag nöjd. Och då brukar en vecka räcka. Lagom.. Haha..

Igår hade vi snacks dag här hemma, chips och godis. Så nu ska jag försöka hålla mig borta från det ihelgen. Försöka bara!! Det nyttiga börjar på måndag till öhm fredag, åker ju hem till Vetlanda på fredagen, och då vet vi alla att det inte blir nyttigt.

Imorn måste jag ta och betsa bordet.. Om det visar sig vara fint väder tror jag att jag ska ta en promenad också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0