It´s all ´bout the money..

Torsdag och jobb igen. Gick helt okej igår på körningen, nu är halkan bokad och han tyckte jag skulle börja plugga en massa teori nu till v43. Vet faktiskt inte varför just 43, har han en plan som jag inte vet något om? För v43 har jag inte halkan.. Aja de återstår att se.

Fick min andra dator idag, 600:- för inget gjort alls? Men jag ska köpa ett nytt batteri och visar det sig att det inte är just batteriet som det är fel på så har jag rätt till pengarna tillbaka. Men batteriet kostar ju säkert mellan 5-800, där jag har kollat iaf, varför kommer kostnader när jag behöver det som minst. Egentligen ligger jag säkert minus en jäkla massa hundra men jag har ett körkortskonto som även ligger lite plus och sen ett annat konto. Så det får ju bara bli att nalla därifrån. Jag måste ju överleva. Men nästa månad tänker jag inte köpa något till lgh(försöka) men då fyller däremot pappa 50 och något ska handlas till honom, fast Kim och jag lägger väl ihop. Men han är nog den svåraste människan att köpa något till, han har ju egentligen allt han behöver(vad jag vet).. Något kommer vi väl på. Tänk tänk tänk...

Dagarna går för fullt, snart bott här i 2 veckor redan, damn vad tiden går fort. Någon dag kommer det kanske bilder..
Har fullt av serier att ta igen, glömmer och hinner knappt med att se, vi har varit iväg mycket efter jobbet..

Ska nog faktiskt ta och se något av alla avsnitt nu..

Herå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0