Hemma igen..

Då var vi tillbaka i Västerås igen. Haft en trevlig helg i vetlanda.
Igår skulle vi göra stan, men jag gick helt tomhänt därifrån. Har nog aldrig hänt förut.
Pappa blev väldigt överraskad över sin present :) Väldigt glad.
Sen var vi och åt på stadkällan, mysigt men kasst med mat, jag betställe hälleflundra och det var det enda jag fick, och sparris. Öhm, 270:- för en liten fisk? Som inte ens var speciellt god. Aja trevligt var det ändå. Man får inte räkna med för mycket av vetlanda.

Sen åkte vi hem en stund innan vi åkte på någon hemmafest som inte alls var för spännande heller. Sen ner på stan, skulle äta pasta, men kön rörde sig knappt alls så vi begav oss hemåt..
Inte varit något bakis alls, skööönt. Men en kebabtallrik satte sig gott i magen :)
Jag körde några mil hem, jag vill aldrig igen köra i mörker, det är ju riktigt hemskt. Usch och FY!

Nej nu ska jag ta och kela med mina små katter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0