Glad för det man har..

Jag följer som sagt alla sorters bloggar, har hittat folk med borderline, föräldrar med barn som har full trisomi 13,18. 18 hittade jag genom 13´s blogg. Den har jag precis läst, det måste vara något så otroligt hemskt att förlora sitt barn. Ett litet litet oskyldigt barn. Det kan nog inte finnas något värre. Man sitter med gråten i halsen och tänker samtidigt att man ska vara glad över att man är frisk. Och hoppas även på att man en dag också får friska barn. Jag hade aldrig hört talas om dessa sjukdomar innan jag läste deras bloggar, men jag är ju sån, jag läser mycket om sjukdomar.
Varför förstår jag inte, jag är ju egentligen livrädd för dom. Fast det kanske även är därför jag dras till dom.

Det blir en lugn fredagskväll. Pizza från kajens och lite idol. Imorn får jag nog bordet sålt, behövligt för plånboken, men det mesta går väl till det nya barbordet som måste inhandlas snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0