...

Inte vaknade vi som vi skulle idag, larmet stod på 11, halv ett kom vi nog upp. Så duktiga sååå på att gå upp, vi lyder nog aldrig larmet när vi är lediga.
Tog en snabbis på systemet och köpte en billig flaska vin, sen en snabbis på bauhaus, där blev det inget alls, tapeten som vi ville ha hade dom inte :( och blommorna, ja dom lär nog jag få stå för ändå..

E åkte iväg nästan direkt när vi kom hem, jag råkade hamna i telefon med mamma i över en timma, vilken tur att telefon finns, annars hade jag nog aldrig klarat det här avståndet. Längtar verkligen till nästa helg, jag tror det kommer bli pappas bästa födelsedagspresent någonsin faktiskt. T.om jag skulle bli skit glad för den. De kostar ju endel men det är han helt klart värd.

Har precis lagat mat, slängde ihop fläskfile,championer,creme fraiche och oxfond, blev riktigt gott faktiskt. Tog snabbmakaroner till så jag lär väl vara hungrig om någon timma igen.. Ett glas vin till maten också :) Har ännu inte bestämt mig om jag ska åka till A eller om jag ska möta upp dom på stan, jag är ju långt ifrån färdig, så får väl se när jag gjort mig i ordning vart dom är.. Har ingen lust att stressa.. Är bara boys där ändå och dom ser väl på fotboll eller spelar något spel, de intresserar mig inte så speciellt mycket..

Skulle betsat idag men vi skjuter väl upp de nån dag ;) Känner att det inte är såå lockande idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0