...

Ledig idag, varit på körskolan, städat, övningskört med E.
Pratat med mamma om pappas present. OM vi köper det vi tänker oss (som eventuellt är lite för dyrt) så skulle han bli skit glad. Vore kul att kunna ge honom det.

Imorn så är det jobb igen, sen ska vi åka och kika på ett barbord som vi hittade på blocket för ett bra pris, hoppas vi tycker om och köper det. SEN efter det ska vi handla lite mat för lördag, firar nämligen 5 år tillsammans då <3 (Tycker nog att en ring skulle sitta fint snart? :) )

På fredag ska jag möta upp Carro efter jobbet, då ska vi handla lite på systemet och dricka och käka lite här hemma.. Blir trevligt, har fasen inte råd att gå ut på krogen tyvärr :(

Sen kanske vi har hittat dörrar också, lite billigare än dom på Bauhaus, men då gäller det bara att jag kan sälja min dator så jag får pengar.. Hoppas batteriet som vi beställde från Hongkong(?) kommer imorn..

Nej nu ska jag se OTH :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0