Bra helg.

Igår blev det utgång, E hade rätt. Jag sa att jag inte skulle ut, men efter några öl så kunde jag förstås inte motstå.. Först hem till Carros brors kompis, drack lite till, sen ner först till pitchers, sen vidare till bmb, väldigt trevlig kväll. Gick hem lite tidigare och svängde förbi saffets och köpte bab, började gå hemåt i mina jäkla klackar, ungefär halvvägs hemåt hade jag ont och slet av mig skorna.. Jaaa hjärnan gick väl inte helt som den skulle, men de gjorde ju fan ont.. Hem och käka och sova. Men har mått helt okej ändå idag, vi har varit och kollat lite dörrar på beijers och ikea. Bor folk på ikea? Seriöst, på helgerna är det smockfullt.
Jon och Emma kikade förbi på lite fika.

Sen ikväll har vi bara myst, oxfile till middag, jag är lite känslig vid rött kött och magen var inte på topp för jag vräkt i mig nachos, sen hallonbakelse till efterrätt.
 Tänka att 5 år redan har gått, inatt för exakt 5 år sen så låg vi i hans loft säng(som jag slog ut en jäkla massa hjärnceller i) och jag ville veta om han trodde att det skulle bli något mellan oss, med tanke på distansen annars. Och här är vi idag, 5 år senare, har precis köpt en lägenhet. Jag kan inte annat än längta tills allt det andra kommer, ring 1, barn, ring 2 och hus.. Jag ser fram emot framtiden tillsammans med honom.
Jag älskar dig mer än något.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0