Boll!

Boll på tv, går ju riktigt bra för Sverige, not!

Ledig imorn, äntligen. Men nu har jag bestämt mig, jag ska söka på ikea. Jag orkar inte mer på hemtjänsten.
Så sen är det bara att hålla tummarna att jag kan få något jobb där..

Håller på med maten, sent som vanligt. Idag blir de köttfärslimpa, smask.
Vi var iväg på Bauhaus, tänkte köpa skjutdörrar, men fasen vad priset stack iväg, så vi avvaktar lite och ser om vi hittar något som kanske är något billigare. Men det blir inga "dragspelsdörrar" iaf, tycker det känns gammal och lite fult kanske? Då lägger jag hellre lite mer pengar på finare dörrar.

Imorn är det körlektion igen och som vanligt har jag varken kört eller läst något. E´s bil är inte i det bästa skick just nu. Men ska försöka läsa den övning som han bad mig läsa senare idag..

Dags för mat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0