Yummi!

Bullar blev goda men som jag skrev innan, lite smått missbildade, hade i vit och mörk choklad i, skulle haft mer av den vita för den är godast. Men bättre tur nästa gång. Förstår egentligen inte varför jag skulle baka, ingen av jag eller E är fika människor.. Tycker det mest är kul att baka. Och iofs så kanske någon kommer på besök nästa vecka?

Läste precis en blogg, hon skrev om svärföräldrar, när man typ kan kalla dom det? Jag säger det inte till E´s föräldrar, jag tror heller inte jag kommer göra det förrän om vi gifter oss, ja eller skaffar barn. Det låter ju så Gift över ordet tycker jag. Men varför heter det egentligen SVÄRföräldrar? Inget speciellt trevligt ord. Borde det inte heta... kärföräldrar? Käraste föräldrar? haha...

Imorn måste jag fasen plugga som en toook, tänkte gå till körskolan på onsdag och göra testet igen. Muääää! Ja om inte vädret visar sig över 10 minus, då går jag fan inte utanför dörren om jag verkligen inte måste. Men imorn tänkte jag åka till solarieöarna efter jobbet, ligger ca 5 meter från jobbet så det är ju perfekt...

Nu är det snart dags för sängen, vill inte försova mig en dag till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0