Time for bed..

Blev en bra fast lite småtråkig fredag, E kom hem med spicy hot (nya beroendet?) och precis innan han kom hem fick jag mess om att datorn var färdig och jag behöver inte betala något. Men vi får väl se om dom ens har gjort något. Asus verkar ju lite smått bakom flötet annars..

Annars har vi inte gjort något, jag har tittat på grey´s, målat igen några hål i köksluckorna.. Degat hela fredagskvällen. Imorn tänkte vi gå upp i tid (tanken som räknas), ut till media markt o hämta datorn, sen tydligen till någon mc affär, sen vill jag gärna köpa en ny ljusstake som är lite större, har ju presentkort på både nordik och elkedjan. Sen kanske lite vin till kvällen skulle väl vara gott?

Men nej, ska vi upp i tid lär man väl ta och lägga sig nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0