The blind side..

Sur min blev det efter körskolan, för testen gick åt skogen. Tänker nog plugga från boken nu. Måste fasen få in all förklaring. Frågorna var helt annorlunda mot dom jag gjort..
Men körningen gick bra iaf.

Vi har precis tittat på film, The blind side, riktigt bra, den måste ni bara se. En verklighetsbaserad film.
Sandra Bullock är med.

Nej ska väl läsa några meningar i boken innan läggdags..


Updt:
Jag funderar på att klippa av mig håret, inte allt förstås men ganska så kort. Jag sätter ALLTID upp håret, kanske inte nu på vintern för jag använder håret som en mössa för öronen, men annars så är det alltid i en toffs för jag är värdelös på att få det snyggt. Så varför inte klippa av det kortare och kunna göra en snyggare frilla? Men just nu säger ju ekonomin nej, och jag tänker inte gå till turk salongen och försöka få en seriös frisyr, för det lyckas dom inte med. Så jag måste troligen lägga lite mer denna gången.. Så vi får väl se.. Vore kul att göra något annorlunda..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0