Sen dag..

Usch jag är helt slut efter 5 dagars arbete och jag har 1 dag kvar. Efter jobb så slocknade jag efter ett tag och sov väldigt länge. Fy på mig, men det är behövligt. Vi gick inte och la oss förrän ½2 inatt, vi såg Inception, riktigt bra film. Rekommenderas verkligen.

Har nästan precis ätit middag, här hemma vet man aldrig när vi äter middag, allt mellan 19 och 23 tydligen. Inget att inte äta mat efter 18 här inte. Verkar ju inte stämma för 5 öre. Eftersom vi alltid äter efter 18.
Det blev lövbiff,sparris och lövbiff. Väldigt gott och nyttigt.

Ja annars har man ju inte hunnit med så mycket mer idag, jobbat och sovit bort resten av dagen typ. Vi (E) håller på att slita ur mattan från sovrummet nu. Hade tänkt att behålla den under vintern egentligen, men den blev så ful så de skiter vi i. Snyggare utan också..

Nej jag ska väl försöka hjälpa min käre sambo..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0