Mardröm..

Usch och fy, inatt hade jag en så jäkla verklig mardröm. Jag drömde om att vi hade en fönstertittare, var skit läskigt, låter nästan fjantigt när jag skriver det men jag vaknade fan upp flera gånger och ville inte somna om. Och när jag somnade om så kom jag in i drömmen igen. Jag var helt fast besluten om att jag skulle köpa ett basebollträ när jag vaknade på morgonen.
Men har ju förstås inte köpt något baseballträ, hoppas bara jag slipper dessa drömmar igen. E ska åka iväg över någon natt om några veckor, kanske man borde ha ett då ändå...

Huvudvärk har jag också fått, skulle verkligen behövts en dörr nu till sovrummet, för när jag har ont i huvudet blir så överkänslig mot ljud..

Lär väl stänga ner denna ljusa jäkla skärm så kanske värken släpper...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0