Ledig igen...

Försov mig inte idag. Good!
Fick reda på att jag inte ska gå mer till den person som jag varje dag jag jobbar i 2 timmar. Ni förstår inte hur skönt det kändes att höra. ÅHHHHHHHHH!!! Jag har gått dit i snart 2 år. Jag funderar t.om att gå upp i heltid i väntan på ett annat jobb, eller inte riktigt heltid, jag vill behålla mina 4 dagars ledigt. Men det måste jag prata med min gr chef om.. Om jag känner för det. Men det kommer inte kännas lika tungt att gå till jobbet längre.

Efter jobb solade jag, himla skönt, men det är skönt i 20 minuter, sen plågas man mest :) Men vill få lite färg i den tråkiga vintern..

Ska lägga mig en stund, sen plugga en stund. Tror E skulle till garaget ikväll så då kan jag passa på att plugga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0