Hvetes snö..

Fyfaen vilket väder, nu vill jag gå i ide för i år.. Blåst och snöat så gott som hela dagen. Hur skönt?
Gick ner på stan och köpte ny mössa som det står Bad Hair Day på, passar ju mig bra då jag aldrig får mitt hår att se bra ut. Sen hamnade en foundation med mig hem också..

Hur fasen jag ska köra bil imorn vet jag inte. Det ska ju bli väldigt intressant. Varför snabbade jag mig inte och tog det i somras? Klubbhuvud.

Äntligen är jag ledig iaf. Det enda som ska ske imorn är körskolan, tänker inte göra ett skit mer, förutom att dammsuga här hemma. En lång sovmorgon förtjänar jag verkligen :) Fast först ska jag väl vakna av E´s larm som vanligt när jag är ledig.. Suck!

Dags att leta mat, vad ska man äta idag då? Lunchen blev hemmagjorda burgare med sparris, är ju för jäkla gott de där sparris...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0