HALKBANA

Började med att gå upp tidigt som fan på min lediga dag. Till körskolan och åkte till Etuna, men en vanlig biltur tar ca 30 min dit, men idag tog vi rejäla omvägar som gjorde att det tog 2 timmar dit. Jag slapp köra dit. Men fan så kul det var, jag trodde verkligen inte att det skulle vara det. Men det gick riktigt bra och man kände sig lite som en racerförare, fast i jäkligt låg fart förstås. Suget på körkort är ju iaf tillbaka, bara jag slipper mörkret. Men det var kul och intressant, fick köra med och utan abs bromsar. Abs är ju tydligen inget givande alls på is, eller det hala. Trodde jag faktiskt det gjorde men icke. det bevisades ju.. Haha kom lååångt ut en av gångerna som jag körde, men jag skrattade mest, han jag körde med fick massor av motorstop, vilket gjorde det ännu roligare, kände mig inte sämst :D

Firade med att köpa spicy hot och den nya marabou chokladen (winter) som nästan var lite för mycket, första biten var väldigt god men sen lite för mycket choklad...

Väntar nu på att E ska komma hem , han skrev något om färg till luckorna, har ingen aning om hur han har tänkt nu men det får vi väl se. Får väl passa på att köpa ny färg igen då till gardinerna..

Nepp ska klä på mig nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0