Glöggafton..

Äntligen ledig, äntligen frihet ;)
Hann ner på stan en snabbis och köpte mig en nya skjorta som jag ska ha på mig imorn, dom ska tydligen titta endel på klädslen :) Men de är väl bara att köra på som sig sälv..
Sen hem och vara barnvakt i en halvtimma, och nu har vi precis kommit hem från glöggafton. Väldigt trevliga grannar måste jag säga. Tyvärr kommer jag nog inte minnas ett enda namn och knappt något ansikte, men jag minns ju iaf att dom var trevliga :) Flest pensionärer, men det räknade jag med. Var tal om garage och annat, jag blev helt snurrig av alla siffror. Moms hit och dit..
Jag satt bara snällt och lyssnade..

Nehe ska softa en stund, inte vilat något idag (!!!!!!)


Kommentarer
Anonym

Nä, de va inte den för 1300:-

Den i bloggen låg nog p de du säger ungefär. :) De är helt okej pris om man bara ska ha typ två rullar!



Men den för 1300:- va nån fransk design. Såg ut som skrynkligt papper. Jättehäftig. Man va liksom tvungen o gå fram o känna fall de va skrynkligt eller inte. :P

2010-11-25 @ 10:19:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0