Gaaah!!

Åh satans huvudvärk till att inte vilja släppa..

Idag när jag kom till jobbet fick vi alla en rolig nyhet, vi ska börja med de delade turerna igen. Skit också. Men som tur är så är det bara en gång på 5 veckor så man ska väl överleva det. Och jag hoppas ju på att jag är borta inom kort. Ringde även ikea idag, tror han sa att dom fått in 2500 ansökningar, så chansen att få det jobbet är väldigt liten. Och det skulle ta över en månad innan man fick något svar.
Jag ska söka två jobb idag hade jag tänkt mig. Hittade två på ams, vet att det är en skit sida, men bättre att söka nånstans än ingenstans?! Den ena var på en klädaffär som ska öppnas, den är jag egentligen lite tveksam till, kanske inte alls är något jag är intresserad av. Men för att få veta, så får jag söka.. Vad som, bara jag kommer bort...

Ikväll blire köttfärslimpa, första "normala" maträtten för mig denna vecka. Till lunch blev det lövbiff och wokgrönsaker. Blire imorn också.

Nej jag ska väl lägga mig en stund och hoppas på att huvudvärken går över...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0