Färg,spackel,handtag osv..

Skönt det ska bli när allt är färdigt, fast samtidigt är det kul att ha något att göra. Den nya tapetern är uppe, svart och så ser det lite ut som labyrinter.. Vet inte annars hur jag ska förklara den. Får ingen speciellt bra bild på den.
Jag satte upp en bård(?) (tummen upp för mig) E fick göra de andra två. Tur väggen är så liten så det varken blir dyrt eller jobbigt.

Vi var iväg och köpte spackel och färg till skåp och ny färg till gardiner, gardinerna verkar det inte bli någon skillnad på nu heller, så jag ger upp för denna gången, det får vara mörkblått ett tag i sovrummet...

Sen åkte vi även till ikea och köpte fler handtag, köket ser ju så mycket bättre ut med dom nya.. Inga jäkla knoppar överallt.

Jahopp imorn börjar mitt 6 dagars arbete, är det nu jag ska gräva ner mig? F*n jag orkar inte.. Jag vet att dagarna går snabbt, men neeeej jag vill inte.

Har varken haft tv eller internet idag så det har blivit lite surfande på mobilen, kom in på ab och om att åkesson ställdes mot väggen. Lars Ohly hade sagt: – Ni är ett fegt parti, som slår nedåt, som vill försämra för de som redan har det sämst, som vill verkligen skilja på vi och dem. Ska vi förbjuda barnafödande också, för barn är arbetslösa? Varför så omogna kommentarer? Jag vet så väldigt lite om denna Ohly men det jag sett av honom har ju inte jag fått ett bra intryck, först på valet då han inte ens kunde sminka sig i samma rum som Åkesson, och nu detta. Okej att han tycker illa om eventuellt Åkesson och SD´s åsikter, men man kan väl bete sig som en vuxen människa? Nej både Ohly och Sahlin är inga favoriter i mina ögon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0