...

Så precis hemkommen från intervjun, svårt att säga hur det gick, får inte reda på om man får det eller inte förrän slutet av januari. Men det verkar bli en bra butik faktiskt. Kan defenetivt tänka mig jobba där.
Blev helt tom i huvudet när han frågade efter några dåliga egenskaper, jag var ju egentligen beredd på den frågan, E och jag hade pratat om det, men det stod HELT jäkla stilla.. Men jag vet inte, han behövde iaf en som hade butiksvana, och jag är ju tyvärr inte en av dom.

Var in på nordea och skulle kolla lönen, lönehöjningen skulle ha kommit med på denna, men inte en chans att den kan ha gjort.. Måste vänta på lönespecen och se vad det står där.

Nu funderar jag på om jag antingen ska sova en stund till eller om jag ska städa, måste ju säga att det första låter mer lockande...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0