:)

Idag var det vägning, trodde inte jag skulle hänt så mycket eftersom fusket ihelgen, men tydligen så :) 54,4 stod vågen på. Tänkte gå ner 1 kg, sen är jag nog faktiskt nöjd. Borde verkligen träna också egentligen, så inte allt dallrar. Men gym är trist. Det är mest mina lår som jag vill ha fastare, så hemmaövningar borde väl gå lika bra?=)

Ska snart iväg till körskolan, idag skulle jag träna landsväg tror jag, om inte något mer? Sen har jag EN lektion kvar som jag ska spara innan uppkörning. Vilket jag tror jag får veta idag. Men tyvärr så känns de som om teorin inte gått in så bra, men det lär väl visa sig på testet..
Så antingen sur min eller glad min när jag kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0