....

Jobbat idag, inte likadant skit väder som igår som tur var, snöblandat regn hela jäkla dagen, var ju aningen frusen när jag kom hem. Det var bara att käka lunch och lägga sig under täcket några timmar tills man tinat upp till människa igen.. E var borta igår och kom hem idag, han har varit på konferens i Bålsta(?), så måndagen var ganska så trist, försökte plugga teori så mycket jag kunde, känns som något kommer in och något annat åker ut.. Det bästa med att sova ensam är att jag kunde somna till lugn musik, får jag inte göra när E är hemma :) Men somnar bäst när han ligger brevid. Men tydligen var det en tuff dag för han igår, han gick och la sig innan 21 (undra varför? ;) )

Sitter och pluggar lite teori, ser på någon serie emellanåt. Får se hur det går på de där testen jag ska göra på körskolan imorn, om han nu kommer ihåg det. Men jag vill verkligen ha körkortet innan jul, var inne och kollade på tågpriserna vid jul och det är skit dyrt redan nu, tror det billigaste var 480:- enkel resa.. Så då skulle jag tjäna på att ta bilen. Och jag kan inte boka tåg än på ett tag för tydligen kommer det dröja innan man får veta om man ens fått ledigt..

Nej nu ska jag se 90210 och plugga lite till innan jag slocknar..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0