.....

Vilken dag, folk på mitt jobb har tolkat något jag sagt på helt fel sätt och sagt det till min gr chef.. Vad jag inte förstår är att vuxna människor inte kan prata med varandra? Jag bits inte. Förstår du inte vad jag menar så fråga gärna istället för att gå till folk och säg en helt annan mening. Lite irretrande faktiskt. Men så är det faktiskt på ett jobb med nästan enbart kvinnor, vi är ju så överjävliga på att prata.. Och göra en höna av en fjäder..

Vi gick och åt på Böf idag, Böf har alltid varit en favorit för mig när det gäller mysig utemat, men idag sjönk det, det tog nästan en timma innan vi fick maten, och servicen var skit. Smörstekt potatis var pommes, och fläskfilen smakade inte alls som den brukade. Nej jag får nog hitta ett nytt ställe..

Efter mat köpte vi med oss lite snask och gick hem. Jag har precis betsat klart de två sista stolarna. Jag hoppas jag slipper betsa igen på ett tag. Färgen räckte preeeecis.

Snart dags för sömn, ska ju jobba imorn också och dagen efter det och dagen efter det och dagen efter det. Kill me!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0