En bättre dag..

Jag tror jag vet lite vad som "felet" är med mig. Jag är stressad, över flera saker samtidigt, körkortet, leta nytt jobb och pengar. Huvudet klarar inte av så många saker på en gång ;)

Idag var jag uppe med tuppen(halv nio) som sagt något måste vara väldigt fel i mitt huvud när jag går upp två dagar i rad tidigt på mina lediga dagar. Åkte buss ut till Hälla, först Ikea, sen maxi och sist plantagen. Tungt? JA! Buss hem sen också.. Fick med mig lite nya ljus(!!), adventsljusstake och fikabröd hem, ja lite till men jag vet knappt vad. Jag är tidig med julen här hemma, har redan tagit upp julgranen, den uppskattas av Sture, leka med bollar är ju skit kul. Bara att vänta på att granen kommer ligga nere på marken..

Sture sitter och tjuter vid dörren, han har fått för sig att han ska ut och gå i trappuppgången, dom har lyckats smita ut när jag gått ut några gånger.. Tokkatter!

Eva och Fanny kommer hit idag och ska titta på lägenheten, därav fikabrödet :)
Annars kommer min helg bli lugn. Bara sitta hemma och kolla någon film kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0