Day after..

Dagen har varit helt okej, första gången jag vaknade kände jag mig endel bakis, men sen slocknade jag några timmar igen och kände mig någorlunda normal igen.. Man (jag) borde inte ha med mig mobilen ut när jag dricker, speciellt inte den nya, för jag fattar knappt vad jag gör, ska jag skriva ett mess så kan det likaväl hamna på facebook, jaa knäppt de där med surfmobil ;)

E och jag tog en promenad till stan och jag köpte en ny laddare, så nu ska den andra datorn funka som ny. Dom hade ju fixat ett nytt moderkort utan att jag behövde betala något, och jag fick tilbaka de 600:- som jag betalade för ett fel som inte fanns. Tack vare E som är envis och ville att jag skulle fortsätta lämna in datorn :) Så nu ligger den ute igen. Hoppas på att kunna få den såld så snart som möjligt. Då kan jag handla födelsedagspresenten till E. Och kanske äntligen köpa något klädesplagg till mig själv? Och klippa mig eventuellt.. Får väl först se vad jag får för datorn..

Ikväll ska vi laga tacolasagne, blev tipsade om det igår, så det måste ju bara prövas :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0