Baka baka baka...

Alltid som piggast på kvällen? Här bakas det bullar, kanelbullar med choklad. Lär väl se hur det kommer se ut och hur det kommer smaka. Smaken som räknas? För mina bakverk ser Aldrig normala ut.. Ibland skulle det verkligen inte vara fel att ha en unge att skylla på ;)

Försov mig endel idag, vaknade i samma sekund som jag skulle vara på jobbet, eller t.om 2 minuter över. Fuck var ordet på morgonen. Ringde och berättade att jag försovit mig, men jag orkar inte stressa, då blir hela dagen förstörd. Men dagen gick bra ändå. Efter jobb gick jag ner i den satans kylan till stan och inhandlade presenter till min andre hälft.

Sen har det varit storhandling och nu ringde precis bullarna och sa att dom ville in i ugnen.. Spännande det här ska bli :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0