Wohooop

Kändes riktigt bra med körningen idag, idag körde jag i centrum. Fan det går riktigt framåt. E trodde inte jag skulle behöva några 20 körlektioner, jag kan ju bara hålla tummarna för att det inte blir så, alltså 20 körlektioner. Känner mig inte lika osäker längre, även att jag gärna har ögonen mitt framför bilen och att jag inte alltid kör i mitt körfält. Men fasen det är ju en bra bit på vägen iaf :D Jag hoppas bara att jag inte blir skitnervös när jag kör med honom nästa gång, så han tror jag inte lärt mig något, för enligt mig själv tycker jag faktiskt att jag lärt mig massor sen jag körde sist. Jag är inte så slow ändå. :P

Blir nog en skotur imorn. Ska bara försöka att inte sova så länge. Sen får vi se om skorna kommer till användning?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0