Träningsvärk!!

Åh så skönt med sovmorgon. Gick inte upp förrän 11 tiden. Skippade frukost och gick på lunchen direkt:)
Sen åkte jag ner lite tidigare till stan så jag kunde leta efter sport bh, kollade lite vad folk rekommenderade igår kväll. Så jag köpte en sport bh som heter Stay in place, så jag får väl hoppas på att dom stannar där dom ska ;)

Sen körde jag med körskolan, vid vallby, det gick ju rätt bra, skulle mest tänka på att titta i speglarna och rätt placering. Efter skolan så åkte jag hem och pratade lite med mamma, sen begav jag mig till gymmet, körde mest på crosstrainern, men även lite rygg och rumpa. Konstigt nog så är det armarna jag har ont i. Tänkte cykla dit lite tidigare imorn så jag slipper allt folk. Hoppas E kan följa med på fredag så jag lär mig bättre övningar. Men på torsdag tänker jag ta en ledig dag, behöver ju inte träna varje dag.

Övningskörde även till Maxi, så vi fick lite handlat också. Till middag delade vi på en kebabtallrik,haha!

Nu har jag precis tittat på OTH och nu måste jag ta och läsa lite teori. Trist!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0