Trååk!

Helt underbart väder ute, har suttit ett bra tag ute på balkongen, men tröttnar snabbt. Gick och köpte mig en sallad som jag åt hälften av, var visst inte så hungrig. Solade en stund till sen gick jag in. Har ingen lust att sitta och lyssna på bilar och lastbilar dunka förbi..

E är iväg med sina gamla klasskamrater, perfekt väder dom fick.
Jag har aningens tråkigt och hade önskat att jag hade ett körkort just nu så jag hade kunnat åka till Vetlanda och umgås med folk. Såfort E inte är hemma så blir jag social handikappad. Fast det är väl inte jag själv som har valt det. Kan ju inte skylla på andra att jag inte direkt har vänner här..

Jaha så ikväll då? Vafan ska jag gör? Vem vill sitta hemma en sån här dag och bara dega? Inte jag. Läs teori sa E, men nee hur kul är de? Blir sugen på öl men nej det blir nog inget med det.

Nej fan kan inte sitta och gnälla när det är sånt fint väder ute.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0