Today

Då har denna lediga dag gått, inte mycket som blivit gjort, en dag som många andra onsdagar. Städ har stått på schemat.
Var sugen på tacopaj så jag tog snålskjuts av E när han åkte till mc. Pantade även alla flaskor, jag blev rik. Nästan pinsamt att gå med 3 stora maxi papperpåsar. Men jag är en coloman. Illa men sant.
Tacopajen satte sig fint i magen :)

Nu vet jag nog varför den där lägenheten försvann som vi fastna lite för. Jag har inställningar på minst 60 kvm och den var tydligen bara lite över 50 kvm, så den utesluuuuuts den också. Precis som alla andra. Vad fan är de för fel på oss? Inte kan vi väl vara så jäkla kräsna? Det finns ju hur många lägenheter som helst där ute, men ingen duger för oss? Vi vill bara ha balkong, snyggt kök,snyggt badrum och garage och centralt. Garage gör det svårare, men det är väl inte det största måstet, men E vill gärna kunna ha sin mc vid lägenheten. Alltså ett stängt garage. Aja men de är bara och vänta och vänta och vänta.

Kukhuvuden finns det tydligen gott om, en 16 årig tjej har blivit mördad här i Västerås, dom misstänker iaf det. Om ni såg på efterlyst så hörde ni om det. Vad händer i folks hjärnor? Hur kan man leva med sig själv när man gjort något sånt? Och stackars föräldrar som fick beskedet om sitt barn har blivit mördat. Usch vilken värld man lever i.

Jobb imorn igen,ledig fredag.. Exakt 2 veckor kvar tills man blir gräsänka(kallas väl så?) önskar jag vore ledig och kunde åka hem dom dagarna, det är så otroligt tråkigt att vara ensam på kvällarna. Så mycket sällskap är inte katterna, jag förstår mig inte på deras jamande.. Och jag kommer ju inte kunna prata så mycket med E, antar att de är dyrt att ringa till/från Usa?

Nehe nu blir det softa i soffan. Like always!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0