Sjuk?

Kroppen känns seg och huvudet känns konstigt.. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk nu bara. Det har jag varken råd med eller orkar med. Man vill ju tjäna så mycket man kan nu innan sommarn så vi kan åka iväg till ett varmare land.

Jobb gick lugnt och bra. En dag kvar. Sen ledig i två dagar, men full rulle ändå. Körskola och tvätt på tisdag och eventuellt en visning på onsdag. Om den lägenheten är bra så skulle det bli en jäkla bra månadskostnad. Vi skulle bo billigare där än här..

Övningskörde för en stund sen, gick bra. Men att övningsköra när man känner sig lite småskakig och dan är inget bra, speciellt inte när man kör med sin sambo..

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen försöka sova och hoppas på att jag känner mig bättre imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0