Shut your mouth!

Måste bara skriva av mig lite. Skrev ju igår om den 16 åriga flickan som blivit mördad. Var precis inne på Amandavardet´s sida, hon hade öppnat "käften". Lalala och life goes on var något hon skrev. Life goes on? För henne JA. Men för hennes föräldrar? Nej det har jag svårt att tro. Har man inget bättre att skriva så ska man ge fan i att skriva något. Respektlöst tycker jag. Dumma dumma flicka!

Funderar på om jag ska dra mig neråt stan imorn och kika efter ett par riktiga gympaskor. Jag menar om jag nu får för mig att ta mig till gymmet så vore det ju bra att ha ett par skor som jag inte blir mobbad utav. E mobbar mig för dom skor jag har just nu, vilket jag förstår, dom ser för jäkliga ut, två runda saker från rusta som jag fick av pappa för längesen. Ja dom är ju ganska så fräsha för dom är väldigt oanvända. Har skobidrag på 600:- från jobbet så jag borde ju utnyttja det. Sa till min gr chef att det blir antingen ett par gympaskor eller några snygga sommarskor, hon trodde jag skulle välja sommarskorna ;) Fast sommarskor kan man hitta så billigt så jag tror det får bli ett par riktiga skor..

Väntar nu på att E ska komma hem så jag kan få övningsköra lite..Vill helst inte att det ska bli mörkt ute..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0