Rent!

Nu är lägenheten verkligen ren, i några sekunder innan allt katthår visar sig igen..
Jag har lagat matlådor för 2-3 dagar. Gjort det mesta för att få tiden att gå. Städade balkongen också eftersom miffot över oss städade sin balkong och allt skit hamnade hos oss. Jag sa till henne men hon kanske var döv, eller väldigt trögfattad.

Har precis tittat på GP, något måste ha hänt med Jason, han kör inge vidare längre, och så länge borde man inte ha problem med sin cykel. Nicki hade nog fått i sig några lyckopiller för han log mestadels av tävlingen, han brukar äta taggtråg annars. Gollob vann iaf.

Har säkert gjort nästan 100 situps idag, har ju bara tränat en dag denna veckan så då får det bli lite hemträning. Min ork följde tydligen med E till Usa.

Börjar känna av lite smått i halsen, jag blir väldigt sällan sjuk, iaf riktigt sjuk, men blir jag det så är det oftast halsen, nu var det flera år sen sist. Men nu ska jag hålla mig frisk, vill inte bli sjuk innan sommarn, måste ha pengar till semestern.

Bara 2 nätter till ensam, ni anar inte hur mycket jag längtar. Sen blir vi hemma några dagar sen åker antingen vi ner till Vetlanda eller så kommer mamma och pappa upp. Vi är inte så bra på att bestämma oss, jag tror det är bäst att pappa eller E bestämmer, för jag och mamma säger bara "Du får bestämma".

Nehe nu ska jag svulla lite nachochips som blev kvar från pajen.

G´bye!



Kommentarer
monia

sv: nä jag har inte kikat där än, kanske ska göra det då :)

2010-05-23 @ 11:44:45
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0