Penis!

...
Skit också, klänningen som var så snygg. Men jag kan inte ha den, min bröst hoppar ärligt nästan utan att jag rör på mig. Jag skulle ju ha den som ett av mina 3 klädesplagg på fredag, men nu måste jag hitta TVÅ andra som jag kan ha på mig. Hittade en snygg klänning på New Yorker, men det är tubklänning, och jag måste ha bh,  annars sitter det fan absolut inget fint... Och vad ska jag göra med denna? Kollade på tradera, där säljer dom den för 200:-, vafan jag köpte den för 449:- och den är inte ens använd. Så jag tänker då fan inte sälja den för det lilla. Iaf 300 vill jag ju ha och då har jag ändå förlorat 200 eftersom fraktskiten kostade..
Jag kan tyvärr inte krympa brösten, jooo de kan jag men de gör jag inte för en klännings skull!!

Balle balle balle! Visst har jag bra ordföråd idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0