No Vetlanda :(

Dumma E´s jobb, han hade mycket att göra så han kunde inte ta ledigt på fredag, men mamma och pappa kommer upp istället :) Och fredagen behövs ledigt för jag vet inte vilken tid dom kommer, mamma slutar tidigt, så man vet aldrig. Och då kan jag städa på fredag istället för imorn.
Imorn ska det köras och kika efter ljusa slitna byxor, och till sist ska det tvättas. Orkar inte med att städa också. Nån måtta får de väl vara..

Vi var iväg och handlade, E vill dra in på all mat helst för han tycker det är dyrt :) Han tror det är billigare att äta ute varje dag, jag tyckte han fick prova det om han ville. Men saken är att det är inte direkt maten som är dyr, det är alla små saker som vi(JAG) gärna handlar på mig. Fast jag tycker det är måsten eller behöver saker.

Köpte några klister saker så jag skulle kunna göra fransk manikyr själv, men klister sakerna fastnade med nagellacket och det vita överst tar evigheter innan det blir torrt, så några naglar ser okej ut medan resten redan halvt åkt bort. LÄCKERT! Och sen kan jag säga att mycket sitter på fingrarna också. Så proffsig är jag.

Min tunika top kom idag, faktiskt väldigt snygg, långt också. E är nog nöjd, eftersom jag har ett par leggings som har en förmåga att göra så linnet åker upp liiite längre än det ska. Glid leggings. Som tur är så är dom inte genomskinliga. Fast då hade jag nog heller inte gått klädd som jag gör. Nu väntar jag på att mina skor från thailand ska komma. Hoppas dom är lika snygga dom. Men ska köpa lite platta skor, som jag kan ha till jobbet. Jag gillar inte vanliga "jogging"skor. Men det tar jag när mamma och pappa kommer. Roligare med sällskap.

Blir nog snart sängen.

G´bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0