Miss You!

Ligger i soffan och har allmänt tråkigt. Dagarna går sakta nu, åtminstone kvällarna. Jag är så van att ha honom här. Bara 1½ dag har gått och jag saknar honom så mycket redan.

Blev ingen träning idag, jag hade ingen som helst lust. Får väl se om de blir något imorn. Solade iaf efter jobbet, och det får de nog bli imorn med. Vill bli lite brun nu. Men mina ben verkar ha något skydd mot solen :S

Jobb imorn, ledig lördag,jobb söndag. Så vad ska man göra imorn. Hyra nån film kanske? Har inte råd med så mycket annat.

Har regnat lite här också, bara jag slipper blixtrar och åskan så är jag nöjd. Det kan vara mysigt om E är hemma, men annars är jag lite småskraj för åskan.

Nehe nu ska jag se Cougar town.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0