Me don´t wanna

Uuhh lediga dagar går alltid för snabbt. Somnade väldigt sent inatt men kom upp redan halv elva. JA det är redan när man somnar 5 på morgon!! Upp och äta frukost, sen begav jag mig till gymmet. Mycket mindre folk vilket är mycket skönare, man slipper stå still så länge för att vänta på maskinerna. Försökte ge mig på mage idag, men min mage strejkade totalt, kunde fan inte komma upp till situp ens. Så där gav jag upp direkt.

Sen blev det städning och mat. Sen kom E hem och vi var iväg och tittade på en lägenhet. Inget bra den heller, inget speciellt alls med den. Vi funderar på hur lägenheterna påstår sig vara större än den vi har nu när dom vi tittat på har sett mycket mindre ut..
Aja nån dag kommer de väl.

Jobb imorn, ingen lust. E är ledig imorn så det kommer suga att gå upp och veta att han kommer sova lääänge till. Men så har ju han haft de nu i två dagar :)

Hepp slappa ett tag innan jag ska dra mig till sängen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0