Magnum Gold!

Har precis varit iväg och köpt en varsin glass till oss, jag blev så sugen på Magnum Gold när jag sett den på reklamen, god var den.

Idag har jag varit på körskolan och kört, nu när det börjar bli roligt att köra så går det så jäkla snabbt 40 minuter. Men jag hade heelt fel skor på mig, dom var aningens för stora och idag skulle jag så gott som ha foten på kopplingen hela tiden, tränade starta i backe. Men det gick väl bra, skakig i benen efteråt, att ha foten på gasen är en helt annan sak. Efter körning så tog jag mig en tur genom centrum(går inte att undvika eftersom körskolan ligger i stan) Jag försökte hitta ett par håliga jeans för rimligt pris, men dom kostade runt 5-600, det köper jag faktiskt inte ett par byxor med hål i för. MEN jag gjorde ett par riktiga kap idag, VILA hade sina jeans leggings för 100:-, förbannat så billigt så jag plockade på mig 2 par. Sen var jag verkligen tvungen att köpa mig ett par platta sommarskor, så jag köpte två skor för 250:- på skopunkten förstås. Men det är så konstigt, jag verkar ha en strl större i sommarskorna? Fast det är nästan så 37 är för stort och 36 för litet, så det fick bli ett par av varje. Så dom vita är liiite små och dom svarta med nitar är liiite för stora.


.....

Sen var det tvätt, bla bla bla.
Imorn är det jobb, sen har jag ledigt i 3 dagar, på fredag lär jag ta och städa här så det är rent när dom kommer. Men det är ju helt klart bevisat vem som är grisen här hemma ;) Det var rent och fint när jag var ensam.. Men jag har ju mycket hellre oreda och E hemma, än rent och ensam.


*Hoppas hoppas hoppas*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0