Maaaj

Måndag, är det inte det för ofta?
Men dagen har gått bra, har tydligen missat action på jobbet medans jag var ledig. Har inte fått reda på allt ännu, men det är inget som brukar hända.. Trist att vuxna inte kan prata som vuxna ibland. Fast som sagt jag vet inte riktigt vad som hänt.

Jobb imorn med, gissar på städ. Men det går ändå, inte det roligaste. Justfan har ju lönesamtal, måste fylla i en sak..

Ikväll blev det ugnsfalukorv med mos, magen svullnar verkligen ut som om man vore gravid efter mos. Tror jag skippar matlådan imorn, vill försöka hålla mig till smalare mat till lunch. Dags att börja tänka på figuren igen. Borde verkligen börja träna, hade det funnits ett gym i huset hade jag inte tvekat till träning, men nu när man måste cykla hem från jobbet, byta kläder och cykla till gym, ni hör ju själva hur det låter. Det funkar ju inte. Funderar faktiskt på att köpa hem ett löpband, lägenheten är ju redan inte speciellt snygg så vafan gör det om ett löpband kommer in och förstör lite till? Det ger inga muskler men kanske en mindre dallrande kropp?
Får fråga min coach*lol*

Nehe fylla i lönesamtals saken var det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0