Lite bättre humör..

Inte lika ilsk idag, och jag hade väl ingen större anledningen att vara det igår heller. Men tyvärr är mitt humör en jäkla bergochdalbana. Och jag tror ingen vill åka med :)

Som E sa igår så skulle han aldrig sätta sig i den situation som jag(en stad långt från mitt hem utan körkort) jag har kunnat ta körkort väldigt länge nu men har varit för lat för att ta tag i det. Men det är lätt att skylla från sig på någon annan när man är sur.

Blev brunch idag, hade hört att sportbaren serverade god brunch, men det var den inte, maten var kall och dricka ingick inte ens*kääässst*.. Så nej om ni ska äta brunch i Västerås så gå till Hotellet på söndagarna tror jag det är, väldigt gott och dricka ingår. Precis som det ska göra.
Efter brunch och helt spymätt gick vi en snabbis på MQ, E köpte en skjorta, jag behöver fasen inte handla mer kläder. Sen iväg och övningsköra lite, det går bättre och bättre, men jag är kass på att ta hand om växelspaken, E gav mig bokstavligt talat pisk på händerna för jag håller i den fel. Blä! Idag körde jag även in på parkeringen här hemma, jag tyckte jag parkera jättebra och rakt, E tyckte inte som jag..

Mtv är en ny favorti, har tittat på Teen Mom, jag förstår inte riktigt, nu handlar det inte bara om tonåringar utan föräldrar ihuvudtaget, om man nu väljer att behålla barnet, så ska man väl ge upp lite av utelivet? En av de här flickorna ville gå ut 1-2 ggr i veckan, jag förstår att hon är singel och vill ha kul, men hon har ett barn och bor hemma hos sina föräldrar? Borde man inte tänka annorlunda? Jag går inte ens ut så ofta..

Och sen Ex-effect, jag förstår inte, hur svårt kan det vara att hålla sig borta från sitt ex? Man gör slut av en anledning? Jag skulle aldrig någonsin gå tillbaka till något ex. Usch nej!

Blir en lugn kväll idag också, en pizza har åkt i nu ikväll och jag är ganska så mätt IGEN. Har inget alls sug på att gå ut, får jag en sån fylla som förra helgen så håller det i sig ganska så länge. Jag fattar inte hur man kan förändras så mycket som onykter, jag dansar med människor jag aldrig skulle dansa med. Och jag tjurar fram och tillbaka. Nej jag är som bäst som nykter, eller jag behöver inte vara så full! Inget bra... Som tur är händer det inte så ofta.

Nehe nu ska jag forsätta lata mig i soffan med SoS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0